Wysyłka i zwroty

Opcje dostawy

Standardowa dostawa w terminie 4 dni roboczych - Bezpłatna

Standard home delivery is free within the United Kingdom and takes between 3 – 5 working days.

Standardowa dostawa pod wskazany adres w Polsce w terminie do 4 dni roboczych jest bezpłatna. Nie gwarantujemy daty dostawy. Jeśli zależy Państwu na terminowym doręczeniu przesyłki prosimy użyć naszej dostawy ekspresowej.

Samsonite korzysta w Polsce z usług firmy spedycyjnej UPS. Możliwe jest, że przy dostawie kurier będzie prosił o potwierdzenie odbioru przez osobę pełnoletnią. Jeśli nie uda się Państwu przejąć przesyłki od kuriera pod wskazanym adresem, niezbędny może się okazać kontakt z UPS celem ustalenia alternatywnego adresu, czy też daty dostawy. Zalecamy podawanie adresu miejsca pracy jako miejsca dostawy.

Dostawa ekspresowa w przeciągu 2 dni roboczych - ZŁ 200,00

Koszt dostawy ekspresowej to 200 PLN. Gwarantujemy dostawę w przeciągu 2 dni roboczych (z pewnymi wyjątkami).

Użyj tego typu dostawy, jeśli zależy Ci na szybkim doręczeniu przesyłki. Nasz dział obsługi Klienta, oraz przewoźnik traktują dostawy ekspresowe priorytetowo.

Samsonite korzysta w Polsce z usług firmy spedycyjnej UPS. Możliwe jest, że przy dostawie kurier będzie prosił o potwierdzenie odbioru przez osobę pełnoletnią. Jeśli nie uda się Państwu przejąć przesyłki od kuriera pod wskazanym adresem, niezbędny może się okazać kontakt z UPS celem ustalenia alternatywnego adresu, czy też daty dostawy. Zalecamy podawanie adresu miejsca pracy jako miejsca dostawy.

Odbiór za sklepu w terminie 4 dni roboczych od złożenia rezerwacji online - bez dodatkowych kosztów

Na stronie www.samsonite.pl istnieje możliwość zamówienia dowolnego produktu online, a następnie odebrania go ze wskazanego sklepu, zamiast realizaowania dostawy np. pod prywatny adres. Usługa odbioru własnego ze sklepu jest bezpłatna i ponieważ jest dostępna jedynie dla wybranych sklepów - będzie widoczna wyłącznie dla Klientów znajdujących się w pobliżu placówki relizujacej tą usługę.

Jak to działa ?

Jeśli chcesz skorzystać z opcji odbioru ze sklepu, postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami:

  1. Wybierz swój produkt

    Wybierz swój produkt (przy odbiorze własnym ze sklepu może być zamówionych max. do 3 produktów)

  2. Wybierz swój sklep

    Wybierz opcję 'Wybierz spośród sklepów' na stronie produktu, lub wybierz opcję dostawy 'Odbiór ze sklepu' podczas finalizacji zamówienia. Zostaniesz poproszony o wybór sklepu, z którego bedziesz później odbierał swoje zamówienie (tylko wybrane punkty realizują tą usługę).

    W tym miejscu otrzymasz informację, czy zamówiony przez Ciebie produkt jest dostępny w sklepie i gotowy do natychmiastowego odbioru, czy też będzie gotowy do obioru w przeciągu najbliższych 4 dni roboczych.

    Proszę pamiętać, że nie będziecie Państwo dokonywali żadnej transakcji online. Płatności będziecie Państwo dokonywać dopiero w momencie odbioru zamówionego produktu w sklepie.

  3. Otrzymanie wiadomości potwierdzającej gotowość sklepu do odbioru zamówionego przez Ciebie produktu.

    Wyślemy do Ciebie wiadomość potwierdzającą, że zamówiony produkt jest gotów do odbioru we wskazanym sklepie. Produkt będzie oczekiwał na Ciebie przez okres 14 dni od momentu wysłania przez nas wiadomości potwierdzającej.

  4. Odbiór ze sklepu

    Prosimy aby przy odbiorze ze sklepu mieli Państwo przy sobie wydrukowane potwierdzenie zamówienia. Sklep pobierze od Państwa przy odbiorze pełną płatność za zrealizowane zamówienie.

Ograniczenia dostaw

Nie realizujemy dostaw na skrytkę pocztową (włącznie z adresami APO / FPO).

Dostawy są realiowane od poniedziałku do piątku, poza dniami świątecznymi.

Prosimy używać http://www.samsonite.pl by zamawiać bagaż i walizki z dostawą w Polsce.

Warunki Wysyłki

Polityka zwrotu towaru

Prawo do zwrotu produktu

Gwarantujemy całkowitą satysfakcję naszych Klientów. Jeśli nie są Państwo zadowoleni z zakupu dokonanego online, mogą Państwo zwrócić nieużywany towar, w oryginalnym opakowaniu, o ile spełniają Państwo warunki opisane poniżej. Mają Państwo prawo do wycofania się z umowy sprzedaży w dowolnym momencie do 14 dni kalendarzowych od daty dostawy. Prawo do zwrotu nie obejmuje przedmiotów do użytku osobistego.

Wszystkie przedmioty muszą być zwrócone nieużywane, z oryginalnymi metkami, instrukcjami użytkowania, kartą gwarancyjną i przywieszkami oraz opakowaniem. Koszty transportu wynikające ze zwrotu produktu leżą po Państwa stronie. Jeśli zwrócone towary nie będą nadawały się do ponownej sprzedaży, zwrot nie zostanie zaakceptowany.

By skorzystać z prawa do zwrotu, proszę wysłać nam powiadomienie na adres e-mail customer.care@samsonite.com oraz postępować według procedury zwrotów podanej poniżej:

Instrukcja dokonywania zwrotów

  1. Proszę skontaktować się z customer.care@samsonite.com i podać numer zamówienia znajdujący się w wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie zamówienia oraz powód zwrotu produktu. W odpowiedzi otrzymają Państwo e-mail z etykietą zwrotną do naklejenia na paczkę, numerem zwrotu oraz dalszymi instrukcjami. Koszt zwrotu produktu do Samsonite leży po Państwa stronie. Informujemy o nim w stosownym e-mailu.
  2. Proszę zapakować zwracany przedmiot (tylko nieużywane rzeczy, z oryginalnymi metkami, instrukcjami użytkowania, kartą gwarancyjną i przywieszkami) do jego oryginalnego opakowania, tak - by zapobiec ew. uszkodzeniom w trakcie transportu.
  3. Proszę wydrukować etykietę zwrotną i przykleić ją na paczkę z produktem. Etykieta będzie zawierać wszystkie wymagane informacje, takie jak Państwa Nazwisko, adres oraz adres zwrotny, Państwa numer telefonu, numer i/lub opis zwracanego produktu oraz numer zwrotu.
  4. Proszę uważnie przeczytać instrukcję zwrotu, następnie zgodnie z nią umówić się z naszym kurierem na odbiór paczki. Wizytę kuriera powinni Państwo umówić w terminie nie dalszym niż 7 dni kalendarzowych od daty otrzymania wiadomości e-mail z etykietą zwrotną, numerem zwrotu i instrukcjami.
  5. W przypadku wypełnienia przez Państwa wszystkich wymagań do zwrotu produktu punktów wydamy w przeciągu 14 dni dyspozycję dotyczącą zwrotu Państwa środków. W przypadku niedopełnienia wymagań zostaniecie Państwo poinformowani poprzez wiadomość e-mail o odmowie przyjęcia zwrotu.

Opisana powyżej procedura zwrotu dotyczy jedynie produktów zakupionych online. Nie mogą być one zwracane w inny niż opisany powyżej sposób – np. poprzez sklepy stacjonarne Samsonite, czy też sklepy prowadzone rzez naszych partnerów handlowych.

Produkt wadliwy, uszkodzony lub zagubiony podczas transportu oraz błędy w dostawie.

Prosimy, aby sprawdzili Państwo jeszcze przed dostawą, czy złożone zamówienie jest poprawne. Jeśli są jakieś niezgodności lub problemy z Państwa zamówieniem, powinni Państwo zgłosić nieprawidłowość na karcie dostawy i podpisać ją. W takim wypadku niezbędna jest pisemna informacja o problemie w ciągu 24 godzin od dostawy, na adres e-mail customer.care@samsonite.com, oraz postępowanie z procedurą zwrotu opisaną w „Prawo do zwrotu produktu” , z tą różnicą, że przy produktach wadliwych lub uszkodzonych z naszej winy, pokrywamy wszystkie koszty związane ze zwrotem produktu. Zależnie od dostępności produktu, wyślemy Państwu nową wiadomość e-mail z powiadomieniem o wysyłce, oraz niezwłocznie wyślemy do Państwa właściwy produkt na nasz koszt.