#TAKECARE

#TAKECARE

Droga społeczności,

Urodziliśmy się, aby być w ruchu, chwytać za walizki i poznawać nowe miejsca.
Ale teraz jest czas by zrobić sobie przerwę, pomyśleć o innych ludziach, a zwłaszcza o sobie.
Na razie musimy spakować swoje marzenia odkrywania świata i "podróżować" z domu. Teraz mamy czas, aby przeczytać tę niedokończoną książkę, połączyć się z otoczeniem i zatrzymać się na chwilę w każdym zakątku naszego domu. Życie to podróż. Ale obecnie jest to podróż mentalna z żywymi wspomnieniami i doświadczeniami z podróży.
Wkrótce minie ten czas turbulencji, ale teraz nadszedł czas, aby zrobić tylko jedną rzecz: zostać w domu z miłości do podróży.

Wraz z naszym zespołem czujemy się zobowiązani do zajęcia się Tobą w tym niepewnym okresie.
Zebraliśmy kilka odpowiedzi na pytania, które możesz mieć w tym zakresie:

  • Nasze flagowe sklepy detaliczne:
    Zdrowie naszych podróżników na całym świecie i ochrona naszych pracowników są naszym najwyższym priorytetem. Aby wesprzeć wysiłki mające na celu przeciwdziałanie rozprzestrzenianiu się wirusa Covid-19, jako środek ostrożności postanowiliśmy tymczasowo zamknąć nasze sklepy w kilku krajach europejskich, w tym w Polsce (do odwołania). Uważnie monitorujemy instrukcje władz lokalnych i będziemy stale oceniać sytuację.
    Ponownie otwieramy nasze sklepy stacjonarne w Polsce. Z niecierpliwością czekamy na ponowne powitanie Państwa i podejmujemy środki, aby zapewnić wszystkim bezpieczeństwo. Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony lokalizatora sklepu, aby uzyskać najnowsze informacje dotyczące godzin otwarcia w Państwa okolicy.
  • Nasz sklep internetowy:
    Nasz sklep internetowy pozostaje otwarty do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, dzięki czemu możesz robić zakupy z darmową dostawą na samsonite.pl.
    Wszystkie zamówienia online bezpiecznie dostarczymy pod wskazane adresy zamieszkania. Jednocześnie informujemy, iż z powodu tych wyjątkowych okoliczności zamówienia mogą być doręczane z opóźnieniem.
  • Nasza obsługa klienta:
    Nadal zapewniamy wyjątkową obsługę przez telefon, e-mail i czat. Nasz zespół obsługi klienta jest gotowy pomóc w przypadku pytań. Wyślij wiadomość e-mail na adres sklep.internetowy@samsonite.com lub zadzwoń pod numer +48 222 953 612 od 10:00 do 17:00 (CET), od poniedziałku do piątku.
  • Nasz serwis:
    Nadal możesz odwiedzić naszą stronę serwisową Support & Go aby zamówić części zamienne do produktu Samsonite lub utworzyć zapytanie gwarancyjne. W przypadku napraw bagażu zalecamy, aby były wykonywane w Autoryzowanym Centrum Napraw firmy Samsonite, ponieważ wiemy, że wtedy Twój produkt zostanie powierzony odpowiedniej opiece. Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat naszego centrum napraw, kliknij tutaj