Wysyłka i zwroty

Opcje dostawy

Standardowa dostawa 6 dni robocze - 0,00 zł

Bezpłatna dostawa obowiązuje dla zamówień o wartości powyżej 250 zł. Korzystamy z usług profesjonalnych firm kurierskich. Jeśli w dniu dostawy nie będzie Państwa pod wskazanym adresem, pozostawimy wiadomość. Jeżeli to możliwe, zalecamy podanie jako adresu dostawy, adresu miejsca pracy. Do odbioru przesyłki potrzebny będzie bowiem Państwa podpis. W przypadku opcji standardowej dostawy nie możemy wykluczyć drobnych opóźnień.

Odbiór w UPS Access Point™ Dostawa 6 dni robocze - 0,00 zł

Odbiór zamówienia we wskazanym przez Ciebie punkcie UPS Access Point™ jest bezpłatny . W momencie gdy Twoje zamówienie dotrze do wybranego przez Ciebie punktu UPS Access Point, zostaniesz o tym poinformowany mailowo. Paczka oczekiwać będzie na odbiór przez 14 dni. Jeżeli zależy Ci na szybkiej dostawie wybierz opcję dostawy ekspresowej.

Odbiór ze sklepu Dostawa 6 dni robocze - 0,00 zł

Złóź zamówienie online, a zamówiony produkt odbierz w sklepie po upływie 4 dni roboczych. Termin odbioru może się różnić w zależności od dostępności produktów w magazynie. Opcja odbioru w sklepie dostępna jest na stronie produktu po kliknięciu przycisku 'Odbiór w sklepie', lub po dodaniu produktu do koszyka, w trakcie procesu składania zamówienia.

Ograniczenia dostaw

Nie realizujemy dostaw na skrytkę pocztową (włącznie z adresami APO / FPO).

Dostawy są realiowane od poniedziałku do piątku, poza dniami świątecznymi.

Prosimy używać www.samsonite.pl by zamawiać bagaż i walizki z dostawą w Polsce.

POLITYKA ZWROTU TOWARU

Prawo do zwrotu produktu

Zależy nam na całkowitej satysfakcji naszych Klientów, dlatego jeśli nie są Państwo zadowoleni z zakupu dokonanego online, mogą Państwo zwrócić nieużywany towar w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostawy, postępując zgodnie z procedurą opisaną poniżej.

Wszystkie zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania, muszą posiadać oryginalne metki, instrukcje użytkowania, kartę gwarancyjną i przywieszki oraz oryginalne opakowanie. Zwrot jest bezpłatny. Jeśli jednak zwrócone towary nie będą spełniały warunków opisanych powyżej, zwrot nie zostanie zaakceptowany.

By skorzystać z prawa do zwrotu zakupionych towarów, prosimy o wysłanie wiadomości na adres e-mail customer.care@samsonite.com oraz postępowanie zgodnie z procedurą zwrotu opisaną poniżej:

Instrukcja dokonywania zwrotów

  1. Prosimy wypełnić formularz zwrotu. Po poprawnym wypełnieniu formularza, prześlemy Państwu e-mailem etykietkę zwrtoną, numer zwrotu wraz z dokładną instrukcją dokonania zwrotu.
  2. Proszę zapakować zwracany przedmiot (tylko nieużywane rzeczy, z oryginalnymi metkami, instrukcjami użytkowania, kartą gwarancyjną i przywieszkami) do jego oryginalnego opakowania, tak - by zapobiec ew. uszkodzeniom w trakcie transportu.
  3. Proszę wydrukować etykietę zwrotną i przykleić ją na paczkę z produktem. Etykieta będzie zawierać wszystkie wymagane informacje, takie jak Państwa dane, adres zwrotny dostawy, nazwę zwracanego produktu oraz nazwę firmy kurierskiej i numer zwrotu.
  4. Proszę uważnie przeczytać instrukcje zwrotu, a następnie skontaktować się z naszym ekspresowym kurierem, w celu odbioru paczki zgodnie z informacjami zawartymi w instrukcji. Odbiór przesyłki ekspresowymy kurierem należy zorganizować tak szybko, jak jest to możliwe, maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty powiadomienia nas o żądaniu dokonania zwrotu.
  5. Jeśli nie spełnisz wszystkich wymogów dotyczących zwrotu, poinformujemy Cię za pośrednictwem wiadomości e-mail w celu wyjaśnienia, dlaczego nie mogliśmy go zatwierdzić w ciągu 14 dni.

Tylko towary zakupione online na stronie www.samsonite.pl mogą zostać zwrócone. W przypadku każdego innego zwrotu, radzimy skontaktować się ze sklepem, w którym zakupiłeś towar.

Opisana powyżej procedura zwrotu dotyczy jedynie produktów zakupionych online. Nie mogą być one zwracane w inny niż opisany powyżej sposób – np. poprzez sklepy stacjonarne Samsonite, czy też sklepy prowadzone rzez naszych partnerów handlowych.

Produkt wadliwy, uszkodzony lub zagubiony podczas transportu oraz błędy w dostawie.

Prosimy, aby sprawdzili Państwo jeszcze przed dostawą, czy złożone zamówienie jest poprawne. Jeśli są jakieś niezgodności lub problemy z Państwa zamówieniem, powinni Państwo zgłosić nieprawidłowość na karcie dostawy i podpisać ją. W takim wypadku niezbędna jest pisemna informacja o problemie w ciągu 24 godzin od dostawy, na adres e-mail customer.care@samsonite.com, oraz postępowanie z procedurą zwrotu opisaną w „Prawo do zwrotu produktu” , z tą różnicą, że przy produktach wadliwych lub uszkodzonych z naszej winy, pokrywamy wszystkie koszty związane ze zwrotem produktu. Zależnie od dostępności produktu, wyślemy Państwu nową wiadomość e-mail z powiadomieniem o wysyłce, oraz niezwłocznie wyślemy do Państwa właściwy produkt na nasz koszt.