Wysyłka i zwroty

Opcje dostawy

Ekspresowa dostawa 2 dni robocze - 180,00 zł

Korzystamy z usług profesjonalnych firm kurierskich. Jeśli w dniu dostawy nie będzie Państwa pod wskazanym adresem, pozostawimy wiadomość. Prosimy o wybór dostawy ekspresowej jeśli zależy Państwu na szybkiej dostawie w przypadku nagłego wyjazdu lub specjalnej okazji, np. urodziny. Nasz dział obsługi Klienta, jak i firmy kurierskie dołożą wszelkich starań, by upominkowe zamówienie dotarlo na czas. Jeżeli to możliwe, zalecamy podanie jako adresu dostawy, adresu miejsca pracy. Do odbioru przesyłki potrzebny będzie bowiem Państwa podpis.

Dzień złożenia zamówienia: Gwarantowana dostawa na:
Piątek po 9.00 rano, sobota, niedziela, poniedziałek przed 9.00 rano Wtorek
Poniedziałek po 9.00 rano – Wtorek do 9.00 rano Środa
Wtorek po 9.00 rano – Środa do 9.00 rano Czwartek
Środa po 9.00 rano – Czwartek do 9.00 rano Piątek
Czwartek po 9.00 rano – Piątek do 9.00 rano Poniedziałek

Standardowa dostawa 4 dni robocze - 14,85 zł / Gratis dla zamówień od 430,00 zł

Bezpłatna standardowa dostawa od 430 PLN. Bezpłatna dostawa obowiązuje dla zamówień o wartości powyżej 250 zł. Korzystamy z usług profesjonalnych firm kurierskich. Jeśli w dniu dostawy nie będzie Państwa pod wskazanym adresem, pozostawimy wiadomość. Jeżeli to możliwe, zalecamy podanie jako adresu dostawy, adresu miejsca pracy. Do odbioru przesyłki potrzebny będzie bowiem Państwa podpis. Jeśli zależy Państwu na czasie, prosimy skorzystać z opcji ekspresowej dostawy. W przypadku opcji standardowej dostawy nie możemy wykluczyć drobnych opóźnień.

Odbiór w UPS Access Point™ Dostawa 4 dni robocze - 14,85 zł / Gratis dla zamówień od 430,00 zł

Odbiór zamówienia we wskazanym przez Ciebie punkcie UPS Access Point™ jest bezpłatny dla zamówień o wartości powyżej 430 zł. W momencie gdy Twoje zamówienie dotrze do wybranego przez Ciebie punktu UPS Access Point, zostaniesz o tym poinformowany mailowo. Paczka oczekiwać będzie na odbiór przez 14 dni. Jeżeli zależy Ci na szybkiej dostawie wybierz opcję dostawy ekspresowej.

Odbiór ze sklepu Dostawa 4 dni robocze - 0,00 zł

Złóź zamówienie online, a zamówiony produkt odbierz w sklepie po upływie 4 dni roboczych. Termin odbioru może się różnić w zależności od dostępności produktów w magazynie. Opcja odbioru w sklepie dostępna jest na stronie produktu po kliknięciu przycisku 'Odbiór w sklepie', lub po dodaniu produktu do koszyka, w trakcie procesu składania zamówienia.

Ograniczenia dostaw

Nie realizujemy dostaw na skrytkę pocztową (włącznie z adresami APO / FPO).

Dostawy są realiowane od poniedziałku do piątku, poza dniami świątecznymi.

Prosimy używać www.samsonite.pl by zamawiać bagaż i walizki z dostawą w Polsce.

POLITYKA ZWROTU TOWARU

Prawo do zwrotu produktu

Zależy nam na całkowitej satysfakcji naszych Klientów, dlatego jeśli nie są Państwo zadowoleni z zakupu dokonanego online, mogą Państwo zwrócić nieużywany towar w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostawy, postępując zgodnie z procedurą opisaną poniżej.

Wszystkie zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania, muszą posiadać oryginalne metki, instrukcje użytkowania, kartę gwarancyjną i przywieszki oraz oryginalne opakowanie. Zwrot jest bezpłatny. Jeśli jednak zwrócone towary nie będą spełniały warunków opisanych powyżej, zwrot nie zostanie zaakceptowany.

By skorzystać z prawa do zwrotu zakupionych towarów, prosimy o wysłanie wiadomości na adres e-mail customer.care@samsonite.com oraz postępowanie zgodnie z procedurą zwrotu opisaną poniżej:

Instrukcja dokonywania zwrotów

  1. Prosimy wypełnić formularz zwrotu. Po poprawnym wypełnieniu formularza, prześlemy Państwu e-mailem etykietkę zwrtoną, numer zwrotu wraz z dokładną instrukcją dokonania zwrotu.
  2. Proszę zapakować zwracany przedmiot (tylko nieużywane rzeczy, z oryginalnymi metkami, instrukcjami użytkowania, kartą gwarancyjną i przywieszkami) do jego oryginalnego opakowania, tak - by zapobiec ew. uszkodzeniom w trakcie transportu.
  3. Proszę wydrukować etykietę zwrotną i przykleić ją na paczkę z produktem. Etykieta będzie zawierać wszystkie wymagane informacje, takie jak Państwa dane, adres zwrotny dostawy, nazwę zwracanego produktu oraz nazwę firmy kurierskiej i numer zwrotu.
  4. Proszę uważnie przeczytać instrukcje zwrotu, a następnie skontaktować się z naszym ekspresowym kurierem, w celu odbioru paczki zgodnie z informacjami zawartymi w instrukcji. Odbiór przesyłki ekspresowymy kurierem należy zorganizować tak szybko, jak jest to możliwe, maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty powiadomienia nas o żądaniu dokonania zwrotu.
  5. Jeśli nie spełnisz wszystkich wymogów dotyczących zwrotu, poinformujemy Cię za pośrednictwem wiadomości e-mail w celu wyjaśnienia, dlaczego nie mogliśmy go zatwierdzić w ciągu 14 dni.

Tylko towary zakupione online na stronie www.samsonite.pl mogą zostać zwrócone. W przypadku każdego innego zwrotu, radzimy skontaktować się ze sklepem, w którym zakupiłeś towar.

Opisana powyżej procedura zwrotu dotyczy jedynie produktów zakupionych online. Nie mogą być one zwracane w inny niż opisany powyżej sposób – np. poprzez sklepy stacjonarne Samsonite, czy też sklepy prowadzone rzez naszych partnerów handlowych.

Produkt wadliwy, uszkodzony lub zagubiony podczas transportu oraz błędy w dostawie.

Prosimy, aby sprawdzili Państwo jeszcze przed dostawą, czy złożone zamówienie jest poprawne. Jeśli są jakieś niezgodności lub problemy z Państwa zamówieniem, powinni Państwo zgłosić nieprawidłowość na karcie dostawy i podpisać ją. W takim wypadku niezbędna jest pisemna informacja o problemie w ciągu 24 godzin od dostawy, na adres e-mail customer.care@samsonite.com, oraz postępowanie z procedurą zwrotu opisaną w „Prawo do zwrotu produktu” , z tą różnicą, że przy produktach wadliwych lub uszkodzonych z naszej winy, pokrywamy wszystkie koszty związane ze zwrotem produktu. Zależnie od dostępności produktu, wyślemy Państwu nową wiadomość e-mail z powiadomieniem o wysyłce, oraz niezwłocznie wyślemy do Państwa właściwy produkt na nasz koszt.