Kontakt z nami

Frucon² i Samsonite czekaja na Panstwa pytania i komentarze. Prosze wybrac temat pytania.

Chciałbym skomentować produkt który został zakupiony w sieci detalicznej w Polsce.

Posiadam produkt Samsonite i mam problem z jego jakością

Zalecamy aby oddawali Państwo swój bagaż do ewentualnych napraw w Autoryzowanych Centrach Naprawczych Samsonite, ponieważ mamy pewność, że tam zostanie właściwie potraktowany. Praktycznie każdy wykwalifikowany zakład kaletniczy może dobrze wykonać naprawę Państwa bagażu, jednak tylko Autoryzowane Centra Naprawcze Samsonite mogą wykonywać naprawy bez utraty gwarancji. Aby zlokalizować najbliższe Centrum Naprawcze, proszę kliknąć tutaj.
Proszę przeczytać dział dotyczący napraw w sekcji FAQ aby uzyskać szczegółowe instrukcje.

Chciałbym zamówić część zamienną.

Proszę przeczytać dział klucze, zamki i części zamienne w Najczęściej Zadawanych Pytaniach..

Samsonite Sp. z o.o.
ul Hrubieszowska 2
01-209 Warszawa

Chcialbym skontaktowac sie z obsluga klienta w zwiazku z moim zamówieniem online.

Kontakt z Obsluga Klienta

Godziny pracy biura:
Poniedzialek-Piatek: 8:15-12:00, 13:00-17:30 (GMT+1)
Prosimy o podanie numeru zamówienia oraz numeru rachunku, które otrzymali Panstwo skladajac zamówienie.

FAQ :
P: Kiedy dotrze do mnie moje zamówienie?
O: Prosze zalogowac sie do swojego konta i sprawdzic numer listu przewozowego spedytora.
P: Jak moge zwrócic moja walizke?
O: Prosze udac sie do zakladki Wysylka i Zwrotyby uzyskac szczególowe instrukcje.

Chcialbym skontaktowac sie z dzialem sprzedazy w sprawie oferty produktowej (dotyczy B2B).

By skontaktowac sie z nami przez e-mail :

Godziny pracy :
Poniedzialek-Piatek: 8:15-12:00, 13:00-17:30 (GMT+1)

FAQ :
P: Czy moge zamówic produkt, którego nie ma w ofercie online?
O: Istnieje taka mozliwosc, ale prosimy o podanie szczególów o produkcie, zebysmy wiedzieli jaki Produkt panstwa interesuje.
P: Gdzie moge znalezc pelny katalog produktów?
O: Prosze pobrac nasz aktualny katalog tutaj.