Opierając się na naszych trwałych wartościach i naszym dziedzictwie w zakresie innowacji, jakości i trwałości, prezentujemy naszą wizję- stać się najbardziej zrównoważoną firmą oferującą torby i bagaż podróżny na świecie.
Nową globalną strategię, nazwaliśmy „Nasza odpowiedzialna podróż”. Potwierdza ona nasze cele które zamierzamy osiągnąć do roku 2030 - od tego, jak powstają nasze produkty, po ich trwałość; chcemy odgrywać aktywną rolę w zmniejszaniu naszego wpływu na planetę i sprawić, że nasi pracownicy, partnerzy i społeczności angażując się w nasze działania będą czerpać z nich korzyści.
Ułatwiamy naszym klientom podróże, tworząc najlepsze produkty oraz stosując najbardziej zrównoważone i innowacyjne materiały oraz metody produkcji.




Nieustannie ciężko pracujemy, aby zminimalizować nasz wpływ na zmiany klimatyczne i wyznaczyliśmy jasne cele w zakresie redukcji emisji dwutlenku węgla, które oznaczają, że do 2025 r. będziemy jako firma neutralni pod tym względem. Zamierzamy także obserwować firmy tworzące nasz łańcuch dostaw, by wspólnie działać w celu zmniejszenia emisji.



Troszczymy się o ludzi i o społeczności, w których działamy. Wdrażamy dobre praktyki, dążymy do pozytywnego wpływu, nie tylko w ramach naszej bezpośredniej działalności, by zapewnić im dostęp do godziwych źródeł utrzymania.




Największą wartością naszej firmy są ludzie. Wiemy, że ich pasja i zaangażowanie pozwolą na osiągnięcie naszych celów w zakresie zrównoważonego rozwoju. Wspieramy ich podczas podróży służbowych, zapewniając bezpieczne środowisko pracy oraz najlepsze możliwości, kulturę i wsparcie.








Co roku składamy sprawozdania na temat naszych postępów w zakresie ochrony środowiska, społeczeństwa i zarządzania zgodnie z naszymi obowiązkami wynikającymi z faktu bycia spółką notowaną.
Dowiedz się, jak poradziliśmy sobie w 2019 roku.
