Kontakt z nami

Frucon² i Samsonite czekaja na Panstwa pytania i komentarze. Prosze wybrac temat pytania.

CHCIAŁBYM ZAPYTAĆ O KONKRETNY PRODUKT SAMSONITE

POSIADAM PRODUKT SAMSONITE I POTRZEBUJĘ SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z SERWISEM

Praktycznie każdy wykwalifikowany zakład kaletniczy może dokonać naprawy Państwa bagażu, jednak tylko naprawa w Autoryzowanym Serwisie Samsonite zapobiegnie utracie gwarancji. Dlatego zalecamy, by wszystkie naprawy przeprowadzane były w Autoryzowanych Serwisach, gdzie każdy produkt zostanie naprawiony we właściwy sposób. Aby zlokalizować najbliższy Autoryzowany Serwis, prosimy kliknąć tutaj.
Zalecamy rownież przeczytać sekcję dotyczącą napraw w zakładce FAQ.

AUTORYZOWANY SERWIS SAMSONITE POLSKA
UL. Lwowska 4,
00-658 Warszawa
Tel. (+48) 22 628 50 15
Pon-Pt: 09:00-17:00

MAM PYTANIE DOTYCZĄCE KLUCZY, ZAMKÓW LUB CZĘŚCI ZAMIENNYCH

Prosimy zapoznać się z sekcją klucze, zamki i części zamienne w zakładce Najczęściej Zadawane Pytania.

CHCIAŁBYM SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z DZIAŁEM OBSŁUGI KLIENTA DS. ZAMÓWIEŃ ONLINE

Kontakt z Obsługą Klienta

Godziny pracy biura:
Poniedzialek-Piatek: 9.00-17.00
Tel. +48 885 707 087
Prosimy o podanie numeru zamówienia.

FAQ :
P: Kiedy dotrze do mnie moje zamówienie?
O: Prosimy zalogować się do swojego Konta Klienta i sprawdzić numer do śledzenia przesyłki firmy UPS.
P: Jak mogę zwrócić moją walizkę?
O: Prosimy zapoznać się z zakładką Wysyłka i Zwroty by uzyskać szczegółowe instrukcje.

CHCIAŁBYM SKONTAKTOWAĆ SIĘ W SPRAWIE UPOMINKÓW BIZNESOWYCH (DOTYCZY B2B)

Napisz do nas:

Godziny pracy biura:
Poniedzialek-Piatek: 9.00-17:00

FAQ :
P: Czy mogę zamówić produkt, którego nie ma w ofercie online?
O: Istnieje taka możliwość, ale prosimy o podanie szczegółów dotyczących produktu modelu, który Państwa interesuje.
P: Gdzie mogę znaleźć pełny katalog produktów?
O: Zapraszamy do pobrania naszego aktualnego katalogu tutaj.

SAMSONITE POLSKA
Email – sklep.internetowy@samsonite.com
Tel. +48 885 707 087
pon – pt: 9.00-17.00