Regulamin

Witamy

Z przyjemnością witamy Państwa na stronie internetowej Samsonite (nazywanej dalej Stroną), oficjalnym sklepie internetowym marki Samsonite.

Prosimy o uważne przeczytanie poniższego regulaminu. Relacja pomiędzy Samsonite a jego Klientami jest opisana wyłącznie poprzez Regulamin, który powinien zostać przeczytany i zaakceptowany przez Klienta. Jeśli nie zgadzają się Państwo z regulaminem w całości, prosimy o nie korzystanie z tej strony.

Podczas korzystania z poszczególnych serwisów lub z zakupu produktów, możecie Państwo otrzymać dodatkowe wskazówki oraz reguły, odpowiadające owym serwisom lub produktom.

Samsonite może od czasu do czasu nanosić poprawki do Regulaminu poprzez udostępnienie wprowadzonych zmian na stronie internetowej. Użytkowanie przez Państwa strony po zamieszczeniu zmian, będzie uznane za zaakceptowanie zmienionych warunków.

Znaczenie terminów użytych w poniższym Regulaminie znajdą Państwo w punkcie 19.

  1. Identyfikacja

    Samsonite Sp. z o.o. jest sprzedawcą produktów wyświetlanych na Stronie. Zarejestrowana siedziba Samsonite Sp. z o.o. znajduje się pod adresem: ul. Hrubieszkowska 2, 01-209 Warszawa, Polska.

  2. Dokładność treści

    Samsonite dokłada wszelkich starań, aby informacje zamieszczane na Stronie były aktualne. Jednakże, jest to nie możliwe aby zagwarantować całkowity brak błędów na Stronie. Informacje oraz inne materiały publikowane na stronie internetowej mogą zawierać nieścisłości lub błędy. Waga, wymiary oraz pojemność produktów są podane jedynie w przybliżeniu. Włożyliśmy wiele wysiłku by być pewnym, że podane informacje dotyczące produktów, jak i paleta kolorystyczna odpowiadają dostarczanym w rzeczywistości produktom. Nie możemy Państwu zagwarantować, iż używany przez Państwa wyświetlacz odpowiednio odda faktyczny kolor produktu. Zmiany w informacjach na stronie są wprowadzane cyklicznie, bez każdorazowego informowania o tym Klientów. Samsonite zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian na Stronie w dowolnym momencie, według własnego uznania. Samsonite nie gwarantuje, że funkcje zawarte na Stronie lub pozostałe materiały nie będą zawierały żadnych błędów bądź problemów, że defekty zostaną poprawione lub że Strona bądź serwer zapewniający jej dostępność będą wolne od wirusów lub szkodliwych komponentów. Samsonite nie bierze odpowiedzialności za użytkowanie strony, włącznie z zawartością i wszelkimi błędami w niej zawartymi.

    Ograniczenia dotyczące podręcznego bagażu kabinowego: staramy się by produkty oznaczone jako kabinowy bagaż podręczny spełniały aktualne wymagania linii lotniczych, jednak nie możemy brać odpowiedzialności za inne standardy dotyczące bagażu kabinowego podczas odprawy lub gdy linie lotnicze bądź lotnisko zmienią swoje przepisy dotyczące bagażu podręcznego.

  3. Ceny

    Cena zamawianych przez Państwa produktów, to cena wyświetlana na Stronie, w momencie potwierdzenia przez Państwa zamówienia. Cena zostanie potwierdzona ponownie w wiadomości e-mail, informującej o przyjęciu Państwa zamówienia do realizacji. Cena wyrażona jest w PLN, zawiera podatek VAT, nie zawiera kosztów dostawy.

    Jeśli pojawi się błąd w cenie zamówionych produktów lub w kosztach dostawy, poinformujemy Państwa najszybciej jak to możliwe i zaproponujemy sposób ponownego potwierdzenia zamówienia z właściwą już ceną lub anulowania zamówienia. Jeśli zdecydują się Państwo anulować zamówienie, zwrócimy Państwu pieniądze.

  4. Zamawianie on-line

    Zamówienie może złożyć osoba, która ukończyła 18 lat. Proces zamawiania produktu składa się z następujących etapów:
    • Dodają Państwo wybrany produkt do koszyka;
    • Wybierają Państwo sposób dostawy;
    • Podają Państwo adres dostawy;
    • Podają Państwo swój adres rozliczeniowy razem z informacją o płatności;
    • Zostaną Państwo poproszeni o zaakceptowanie Regulaminu;
    • Przed ostatecznym potwierdzeniem zamówienia istnieje możliwość przejrzenia swojego zamówienia, sprawdzenia ceny całkowitej obejmującej koszt produktu oraz wysyłki.

    Po złożeniu zamówienia, wyślemy do Państwa wiadomość e-mail potwierdzającą przyjęcie zamówienia.

    Jeśli zdecydują się Państwo płacić kartą kredytową, zostaną Państwo poinformowani w osobnym mailu o swoim statusie płatniczym.

    Jak tylko produkty zostaną wysłane z naszego magazynu dostaną Państwo wiadomość e-mail z powiadomienie o statusie wysyłki. Wszystkie zamówienia są zależne od dostępności produktów w naszym magazynie. Zastrzegamy sobie prawo do anulowania Państwa zamówienia z dowolnego powodu.

  5. Płatność

    Na naszej Stronie znajdziecie Państwo informację na temat akceptowanych form płatności. Płatność dokonywana jest w PLN. Prosimy odnieść się do Polityki Prywatności zamieszczonej na Stronie, dla uzyskania dalszych informacji dotyczących oszustw internetowych oraz bezpieczeństwa przy płatnościach internetowych.

    Samsonite pozostaje w posiadaniu sprzedawanychtowarów, do momentu otrzymania pełnej zapłaty za produkt wraz z opłatą za przesyłkę, oraz możliwych odsetek za opóźnioną płatność i/lub odszkodowania. Samsonite jest sprzedawcą, natomiast dokonujecie Państwo wpłaty na rachunek Frucon², którego spełne dane podane są w części dotyczącej płatoności na naszej Stronie.

  6. POLITYKA DOT. KART PODARUNKOWYCH

    1. ZAKUP KART PODARUNKOWYCH

      1. Karty podarunkowe Samsonite eGift są dostępne w 18 europejskich sklepach internetowych Samsonite. Karty podarunkowe eGift mogą zostać wykorzystane wyłącznie online w sklepie internetowym Samsonite, w którym eGift została zakupiona.
      2. Karty podarunkowe eGift są dostępne w różnych wzorach, a za ich pomocą możliwe jest przesłanie osobistej wiadomości. Samsonite nie bierze odpowiedzialności za treść osobistej wiadomości, jednakże zastrzega sobie prawo do nieumieszczania jej na karcie podarunkowej eGift jeśli zostanie ona uznana za nieodpowiednią.
      3. Karty podarunkowe eGift dostępne są w nominałach dowolnej wartości, jednak nie mniejszej niż 100 zł i nie większej niż 4000 zł, na następujących stronach internetowych: www.samsonite.at, www.samsonite.be, www.samsonite.cz, www.samsonite.ch, www.samsonite.de, www.samsonite.dk, www.samsonite.es, www.samsonite.fi, www.samsonite.fr, www.samsonite.hu, www.samsonite.ie, www.samsonite.lu, www.samsonite.nl, www.samsonite.no, www.samsonite.pl , www.samsonite.se, www.samsonite.co.uk, www.samsonite.sk.
      4. Wysyłka kart podarunkowych eGift odbywa się bezpłatnie poprzez e-mail. Jeżeli karta podarunkowa eGift stanowi część zamówienia razem z innymi produktami Samsonite, to karta podarunkowa eGift jest przesyłana poprzez e-mail osobno.
    2. WAŻNOŚĆ KART PODARUNKOWYCH

      1. Karta podarunkowa eGift jest ważna jedynie na stronie internetowej, na której została zakupiona, przez okres 12 miesięcy od daty zakupu. Jeżeli ważność karty podarunkowej eGift wygaśnie, ewentualnie niewykorzystane środki zostaną anulowane. Nie są one wypłacane gotówką ani jako środki finansowe.
      2. Karta podarunkowa eGift nie może zostać zwrócona ani wymieniona na gotówkę lub środki finansowe. Odsprzedaż karty podarunkowej Samsonite eGift osobom trzecim jest zabroniona.
      3. Względem kart podarunkowych eGift i korzystania z nich w sklepach internetowych Samsonite zastosowanie mają ogólne warunki zakupu online i użytkowania oraz polityka prywatności Samsonite. Samsonite zastrzega sobie prawo do zmiany tych warunków w dowolnym momencie i bez powiadomienia. Uznaje się, że klient zapoznał się z Polityką dot. kart podarunkowych eGift, jak również z ogólnymi warunkami zakupu online i użytkowania. Można je znaleźć tutaj.
      4. Polityka dot. kart podarunkowych eGift, jak również ogólne warunki, o których mowa w artykule 2.3, mogą ulec zmianie.
    3. REALIZACJA KARTY PODARUNKOWEJ eGIFT

      1. Karta podarunkowa eGift nie może zostać wykorzystana do zakupu innej karty podarunkowej eGift.
      2. Waluta karty podarunkowej eGift nie może zostać zmieniona ani przeliczona na inną walutę. Karta podarunkowa eGift może zostać wykorzystana do zakupów jedynie na stronie internetowej Samsonite, na której zakupiono kartę podarunkową eGift.
      3. Zakup karty podarunkowej eGift nie może zostać uwzględniony do uzyskania zniżek na produkty, transport lub bezpłatnych upominków, których podstawą otrzymania jest określona kwota zakupów.
      4. Na jedno zamówienie może zostać wymieniona tylko jedna karta podarunkowa eGift . W celu wykorzystania karty podarunkowej eGift należy dodać swoje produkty Samsonite do koszyka. Mogą Państwo wpisać kod swojej karty podarunkowej eGift:

        Jak mogę wykorzystać mój bon upominkowy?

        Jeśli jesteś szczęściarzem i posiadasz kartę upominkową do wykorzystania w naszym sklepie internetowym, możesz uzyskać określoną kwotę rabatu podczas zakupu produktów online.

        Istnieją dwa sposoby zrealizowania karty upominkowej:

        1. W koszyku

          • Wybierz produkt z naszego sklepu internetowego.
          • Przejdź do koszyka, klikając link tekstowy "Koszyk" w prawym, górnym rogu ekranu.
          • Wybierz preferowaną metodę wysyłki.
          • Poniżej okna wyboru metowy wysyłki znajduje się pole "Wpisz kod promocyjny". Kliknij w to pole.

          Pojawi się miejsce, w którym możesz wpisać kod. Po podaniu kodu, kliknij przycisk "Zastosuj". Rabat wynikający z Twojej karty upominkowej zostanie uwzględniony.

          Jeśli chcesz sprawdzić wartość Twojej karty upominkowej, użyj drugiej metody wykorzystania karty, opisanej poniżej.

        2. Z poziomu płatności

          Jeśli chcesz sprawdzić saldo karty upominkowej, wykonaj następujące kroki:

          • Wybierz produkt z naszego sklepu internetowego.
          • Przejdź do koszyka, klikając link tekstowy w prawym górnym rogu ekranu.
          • Wybierz preferowaną metodę wysyłki i kliknij przycisk "Do kasy" w prawym dolnym rogu.
          • Gdy znajdziesz się na stronie płatności, na dole znajdziesz pole "Posiadasz kartę upominkową?" Wybierz "Tak".

          Pojawi się małe pole, w którym można wpisać kod. Po dodaniu kodu kliknij przycisk "Zastosuj". Aby sprawdzić saldo swojego bonu podarunkowego, kliknij w "Sprawdź balans" poniżej pola kodu.

        • Państwa płatność nie zostanie przetworzona, dopóki nie sprawdzą Państwo swoich danych, nie zaakceptują warunków i nie klikną przycisku „Złóż zamówienie”.
      5. Pełne zamówienie (tj. cena produktów, ewentualny podatek obrotowy i koszty wysyłki) zostaną rozliczone ze środkami na karcie podarunkowej eGift. Środki na karcie podarunkowej eGift zostaną zaktualizowane po przetworzeniu zamówienia.
      6. Jeśli wartość zakupionych produktów jest mniejsza niż całkowita wartość karty podarunkowej eGift, wszelkie ewentualnie niewykorzystane środki pozostaną na karcie podarunkowej eGift w celu wykorzystania przy przyszłych zamówieniach złożonych przy użyciu tych samych danych karty podarunkowej eGift. Jeśli wartość zamówienia przekroczy całkowitą wartość karty podarunkowej eGift, należy uregulować różnicę za pomocą innej metody płatności.
      7. Samsonite zastrzega sobie prawo do odrzucenia, anulowania lub wstrzymania zamówień opłaconych kartą podarunkową eGift w przypadku podejrzenia oszustwa, omylnego wydania karty podarunkowej eGift lub innych naruszeń Polityki dot. kart podarunkowych eGift.
    4. ZWROT PRODUKTÓW OPŁACONYCH KARTĄ PODARUNKOWĄ eGIFT

      1. W przypadku zwrotu produktu Samsonite (w terminie wskazanym w regulaminie sklepu internetowego), opłaconego przy użyciu karty podarunkowej eGift, zostanie wystawiona nowa karta podarunkowa eGift, ważna przez czas równy okresowi wykorzystanej karty podarunkowej eGift i zawierająca kwotę sprzed zakupu. Karta podarunkowa eGift wykorzystana do zakupu zostanie anulowana.
    5. ŚRODKI NA KARCIE UPOMINKOWEJ eGIFT

      1. W dowolnym momencie możliwe jest sprawdzenie środków na karcie podarunkowej eGift poprzez kliknięcie tutaj. Środki na karcie podarunkowej eGift mogą zostać sprawdzone przy użyciu ważnego numeru karty podarunkowej eGift.
      2. Pragniemy zwrócić uwagę, że obecnie nie jest możliwe ponownie doładowanie kart podarunkowych eGift.
      3. W przypadku dodatkowych pytań na temat karty podarunkowej eGift, prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres customer.care@samsonite.com.
    6. ZGUBIENIE LUB KRADZIEŻ KARTY PODARUNKOWEJ

      Samsonite nie ponosi odpowiedzialności za zagubione, skradzione i zniszczone karty podarunkowe eGift lub ich nieautoryzowane użycie. Posiadacz karty podarunkowej eGift nie otrzymuje w takiej sytuacji rekompensaty.

  7. Umowa sprzedaży

    Umowa sprzedaży nie zaistnieje pomiędzy Klientem a Samsonite, dopóki Samsonite nie wyśle produktu. Wszystkie informacje zawarte na naszej stronie internetowej nie są ofertą czy umowę jednostronną. Państwa zamówienie stanowi wiążącą ofertę zakupu naszych produktów. Sprzedaż będzie dla nas wiążąca dopiero wtedy, kiedy poinformujemy Państwa, poprzez wiadomość email o fakcie wysłania do Państwa towaru.

    Samsonite zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia (w całości lub częściowo) w następujących przypadkach:

    • Produkt nie jest dostępny;
    • jeśli Państwa dane rozliczeniowe nie są poprawne, lub niemożliwe do zweryfikowania;
    • jeśli Państwa zamówienie zostanie uznane przez nasz system zabezpeczeń jako dopuszczające możliwość oszustwa;
    • jeśli Państwa płatność przelewem bankowym nie zostanie zaksięgowana o czasie;
    • jeśli mamy powód by przypuszczać, że kupujący nie ma ukończonych 18 lat;
    • jeśli mamy powód by sądzić, że kupujący będzie dalej odsprzdawał produkt;
    • jeśli pojawił się błąd w podanej cenie;
    • jeśli dostarczenie produktu pod podany przez Państwa adres okazało się niemożliwe do realizacji;
    • w wypadku wystąpienia tzw. siły wyższej
  8. Ograniczenia dotyczące przesyłki – kraj dostawy

    • Zamówienia z adresem dostawy podającym skrytkę pocztową oraz wojskowe adresy APO nie będą akceptowane;
    • dostawy realizowane są od poniedziałku do piątku poza dniami świątecznymi;
    • Prosimy używać www.samsonite.pl by zamawiać bagaż i walizki z dostawą w Polsce.
    • Prosimy używać www.samsonite.co.uk by zamawiać bagaż I walizki z dostawą w Zjednoczonym Królestwie (z wyłączeniem wyspy Man i wysp Normandzkich).
    • Prosimy używać www.samsonite.fr by zamawiać bagaż I walizki z dostawą we Francji (tylko kontynent) oraz w Monako (nie wykonujemy dostaw na Korsykę).
    • Prosimy używać www.samsonite.es by zamawiać bagaż I walizki z dostawą w Hiszpanii (z wyłączeniem Balearów i wysp Kanaryjskich).
    • Prosimy używać www.samsonite.nl by zamawiać bagaż I walizki z dostawą w Holandii (tylko kontynent).
    • Prosimy używać www.samsonite.it by zamawiać bagaż i walizki z dostawą we Włoszech.
    • Prosimy używać www.samsonite.de by zamawiać bagaż i walizki z dostawą w Niemczech.
    • Prosimy używać www.samsonite.be by zamawiać bagaż i walizki z dostawą w Belgii.
    • Prosimy używać www.samsonite.lu by zamawiać bagaż i walizki z dostawą w Luksemburgu.
    • Prosimy używać www.samsonite.at by zamawiać bagaż i walizki z dostawą w Austrii.
    • Prosimy używać www.samsonite.se by zamawiać bagaż i walizki z dostawą w Szwecji.
    • Prosimy używać www.samsonite.fi by zamawiać bagaż i walizki z dostawą w Finlandii.
    • Prosimy używać www.samsonite.pl by zamawiać bagaż i walizki z dostawą w Polsce.
    • Prosimy używać www.samsonite.hu by zamawiać bagaż i walizki z dostawą w Węgry.
    • Prosimy używać www.samsonite.dk by zamawiać bagaż i walizki z dostawą w Dania.
    • Prosimy używać www.samsonite.ch by zamawiać bagaż i walizki z dostawą w Szwajcaria.
    • Prosimy używać www.samsonite.no by zamawiać bagaż i walizki z dostawą w Norwegia.
    • Prosimy używać www.samsonite.ie by zamawiać bagaż i walizki z dostawą w Irlandia.
  9. Dostawa

    Dołożymy wszelkich starań by zamówione produkty dotarły do Państwa w czasie określonym dla dostawy danego zamówienia w jego potwierdzeniu. Podany okres dostawy nie jest jednak okresem gwarantowanym i nie może być traktowany jako pewny. Odpowiedzialność za nieodpowiednio podany adres spoczywa na Użytkowniku i może on zostać obciążony dodatkowymi kosztami transportu z tego powodu.

    Wszystkie produkty wysyłane są z Samsonite w Belgii. Jeśli Twój produkt nie dotrze do Ciebie w określonym czasie, skontaktuj się z nami podając swój numer zamówienia. W takiej sytuacji możesz anulować swoje zamówienie i zażądać zawrotu środków, jako jedynej formy zadośćuczynienia za opóźnienie. Możesz również poinformować nas o nowym, akceptowanym przez Ciebie czasie dostawy, w którym Samsonite będzie zobligowany dostarczyć do Ciebie produkt. Jeśli i on nie zostanie dotrzymany masz prawo odstąpić od umowy i zażądać zwrotu środków.

    Nasze produkty dostarczamy jedynie za pośrednictwem profesjonalnej firmy kurierskiej. Zawsze wymagamy pokwitowania przyjęcia dostawy. Dopuszczamy możliwość, że pokwitowania dokona inna osoba niż Użytkownik, pod warunkiem że ta osoba jest obecna pod wskazanym adresem i ma ukończone 18 lat. Jeśli w momencie dostawy nie ma nikogo pod podanym adresem, będą Państwo poproszeni o kontakt z naszym kurierem aby umówić się na inny dzień dostawy.

  10. Uszkodzony lub niewłaściwy produkt

    Podczas dostawy proszę sprawdzić opakowanie pod kątem ewentualnych uszkodzeń mechanicznych. Jeśli produkt okaże się zniszczony lub niezgodny z zamówieniem, prosimy o nie kwitowanie dokumentu dostawy oraz o zaznaczenie natury uszkodzenia i/lub rozbieżności na dokumencie dostawy. Są Państwo zobowiązani do poinformowania nas o problemie w ciągu 24 godzin od momentu dostawy, wysyłając wiadomość e-mail na adres: customer.care@samsonite.com. W przypadku defektu wynikającego z wady produkcyjnej lub błędnej wysyłki - Samsonite pokryje wszelkie koszty związane ze zwrotem produktu.

  11. FORMULARZ ZWROTU

    Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty dostawy, bez podania przyczyny. Prawo do zwrotu nie dotyczy produktów użytku osobistego. Mogą Państwo skorzystać z prawa do zwrotu produktu wysyłając nieużywany towar do Samsonite, stosując się do procedury opisanej poniżej:

    Postępuj zgodnie z procedurą opisaną w tym punkcie, jeśli chcesz zwrócić zakupione produkty ze względu na przyczyny wymienione w punktach 9 i 10 tego regulaminu lub w wyniku dostarczenia nieprawidłowych produktów lub w innych okolicznościach, w których Samsonite uzgodnił z Tobą możliwość dokonania zwrotu. Możesz również użyć tego procesu do ustawowego wycofania / anulowania zamówienia, o którym mowa w punkcie 12.

    Krok 1:  Prosimy wypełnić formularz zwrotu. Po poprawnym wypełnieniu formularza, prześlemy Państwu e-mailem etykietkę zwrtoną, numer zwrotu wraz z dokładną instrukcją dokonania zwrotu.

    Krok 2: Proszę zapakować zwracany przedmiot (tylko nieużywane rzeczy, z oryginalnymi metkami, instrukcjami użytkowania, kartą gwarancyjną i przywieszkami) do jego oryginalnego opakowania, tak - by zapobiec ew. uszkodzeniom w trakcie transportu.

    Krok 3: Proszę wydrukować etykietę zwrotną i przykleić ją na paczkę z produktem. Etykieta będzie zawierać wszystkie wymagane informacje, takie jak Państwa dane, adres zwrotny dostawy, nazwę zwracanego produktu oraz nazwę firmy kurierskiej i numer zwrotu.

    Krok 4: Proszę uważnie przeczytać instrukcje zwrotu, a następnie skontaktować się z naszym ekspresowym kurierem, w celu odbioru paczki zgodnie z informacjami zawartymi w instrukcji. Odbiór przesyłki ekspresowymy kurierem należy zorganizować tak szybko, jak jest to możliwe, maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty powiadomienia nas o żądaniu dokonania zwrotu.

    Krok 5: Jeśli nie spełnisz wszystkich wymogów dotyczących zwrotu, poinformujemy Cię za pośrednictwem wiadomości e-mail w celu wyjaśnienia, dlaczego nie mogliśmy go zatwierdzić w ciągu 14 dni.

    Tylko towary zakupione online na stronie www.samsonite.pl mogą zostać zwrócone. W przypadku każdego innego zwrotu, radzimy skontaktować się ze sklepem, w którym zakupiłeś towar.

  12. Ograniczenie odpowiedzialności

    Warunki niniejszej Umowy nie mają wpływu na Państwa ustawowe prawa. Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody (w tym, między innymi, utratę zysków lub użyteczności) wynikające z Państwa korzystania lub opóźnienia lub niemożności korzystania z naszej Strony internetowej, jej zawartości lub jakiegokolwiek linku do innej strony internetowej, niezależnie od tego, czy odpowiedzialność ma charakter kontraktowy, deliktowy (obejmujący zaniedbanie) czy jest oparta na jakiejkolwiek innej podstawie, poza przypadkami śmierci lub uszczerbku na zdrowiu spowodowanymi naszym zaniedbaniem lub celowym niewłaściwym postępowaniem.

    Nie ponosimy wobec Państwa odpowiedzialności z tytułu oświadczeń (o ile były zgodne z prawdą), obowiązków na podstawie prawa zwyczajowego ani na mocy jakichkolwiek wyrażonych lub domniemanych warunków umowy sprzedaży za:

    (a) jakiekolwiek straty, które nie zostały przewidziane przez obie strony umowy sprzedaży w momencie zawierania takiej umowy sprzedaży, powstałe w związku z dostawą produktów lub powiązaną usługą lub ich użytkowaniem przez Państwa;
    (b) jakiekolwiek straty, które nie zostały spowodowane naruszeniem przez nas postanowień umowy;
    (c) straty na działalności gospodarczej lub handlowe.

    Nasza całkowita odpowiedzialność związana z umową sprzedaży nie przekroczy ceny zakupu danych produktów.

  13. Gwarancja

    (a) Gwarancja prawna:
    Konsumenci mają prawo do gwarancji prawnej. Obejmuje ona niezgodność produktów w momencie dostawy. Sprzedawca zobowiązuje się bezpłatnie wymienić lub naprawić dane produkty (lub części). Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wymiany artykułu, jeśli koszt naprawy jest niewspółmierny lub naprawa nie jest możliwa. Na konsumencie ciąży obowiązek udowodnienia, że wady, które pojawią się po 6 miesiącach od daty dostawy, istniały w momencie dostawy.

    (b) Gwarancja komercyjna:
    Samsonite oferuje również dodatkową gwarancję komercyjną na niektóre produkty. Szczegóły dotyczące tej gwarancji znajdują się w karcie gwarancyjnej i/lub na Stronie internetowej.

  14. Pytania, zażalenia, opinie lub kontakt z obsługą

    Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące Strony internetowej, lub problemy techniczne w dojściu do informacji na naszej stronie prosimy o kontakt: customer.care@samsonite.com.

  15. Ograniczenia użytkowania oraz prawa własności intelektualnej

    Wszystkie nazwy marek, produktów i prawa używane na Stronie są znakami firmowymi lub nazwami firmowymi należącymi do Samsonite, lub osób trzecich. Nie mają Państwo zezwolenia do używania lub powielania żadnego z wymienionych znaków lub nazw firmowych ponieważ może to stanowić naruszenie praw ich posiadaczy. Cały projekt strony, teksty, dokumenty, filmy oraz inne usługi, ich wybór i układ, oraz wszystkie inne materiały znajdujące się na stronie są chronione prawem autorskim Samsonite lub jego dostawców. Mogą Państwo kopiować treści elektronicznie lub drukować fragmenty strony w zakresie tego, co jest potrzebne do złożenia zamówienia lub używania strony jako źródła zakupów. Nie ma zgody na inne używanie informacji i materiałów ze Strony, włącznie z powielaniem dla celów innych niż wyżej wymienione, modyfikacją, rozpowszechnianiem lub ponowną publikacją. Jeśli chcą Państwo korzystać z materiałów i informacji zawartych na Stronie, muszą Państwo uprzednio uzyskać pisemną zgodę Samsonite.

  16. Wykorzystanie informacji i sugestii nadesłanych przez Państwa odnośnie tej strony

    W wypadku dostarczenia przez Państwa dla Samsonite jakichkolwiek materiałów, informacji, sugestii lub opinii o Stronie lub za jej pomocą, na temat Strony, sposobu prowadzenia działalności przez Samsonite lub obsługi Strony - Samsonite zastrzega sobie prawo do użycia owego materiału, informacji, sugestii lub opinii bez wynagrodzenia dla Państwa. Przesyłając do nas tego typu materiały udzielają Państwo firmie Samsonite bezterminowego, ogólnoświatowgo zezwolenia na użytkowanie i publikowanie takiej informacji lub materiału - w całości bądź częściowo. Użycie przez Samsonite informacji, dzięki którym będą mogli Państwo zostać rozpoznanymi (takie jak imię, adres czy numer telefonu), jest osobno uregulowane przez Politykę prywatności Strony, omówioną poniżej.

  17. Wykorzystywanie przez Samsonite Państwa sugestii dotyczących nowych produktów, cech lub procesów

    (a) Zgłoszenie opinii pod żadnym względem nie powoduje powstania stosunku zaufania ani nie oznacza przyjęcia przez Samsonite opinii w zaufaniu, a Samsonite nie jest zobowiązany i nie zobowiązuje się do traktowania takich opinii jako poufnych ani zachowania ich poufności.

    (b) Samsonite ma prawo do zachowania wszelkich materiałów, które są mu dostarczane, kopiowania ich oraz przechowywania w swojej dokumentacji.

    (c) Samsonite nie podejmuje żadnych zobowiązań ani żadne zobowiązania nie powstają w związku z przyjęciem lub analizą zgłoszonej opinii, chyba że zostanie zawarta formalna umowa pomiędzy Samsonite a Państwem, w którym to przypadku jedynymi zobowiązaniami Samsonite będą te określone w pisemnej umowie.

  18. Polityka prywatności

    Ochrona Państwa prywatności jest dla nas bardzo ważna - dlatego chcemy być pewni, że są Państwo świadomi i wyrażają zgodę na sposób w jaki Państwa dane osobowe mogą być przez nas wykorzystane. Naszą politykę prywatności znajdą Państwo na stronie www.samsonite.pl. Składając zamówienie na naszej Stronie wyrażają państwo zgodę na zbieranie, używanie oraz na przesyłanie Państwa danych osobowych zgodnie z warunkami naszej Polityki Prywatności.

  19. Definicje

    W powyższym Regulaminie wymienione terminy powinny mieć następujące znaczenie, chyba że zostało to w szczególnych wypadkach wyjaśnione inaczej:

    • Regulamin: powyższe warunki i regulacje ze wszystkimi dodatkami i aktualizacjami.
    • Zamówienie: rezultat procesu zamówienia, opisany w punkcie 4 Regulaminu.
    • Frucon²: Frucon², spółka akcyjna, utworzona zgodnie z prawem belgijskim (tzw. NV), z siedzibą w 8800 Roeselare (Belgia), Schellebellestraat 8, numer rejestru firmy Kortrijk 0806.661.106; Frucon² jest odpowiedzialny za wsparcie techniczne funkcjonowania Strony.
    • Użytkownik: osoba wchodząca na Stronę internetową , używająca jej do celów informacyjnych, bądź do złożenia zamówienia.
    • Samsonite: Samsonite Sp. z o.o., przedsiębiorstwo z ograniczoną odpowiedzialnością, posiadające swoją siedzibę pod adresem ul. Hrubieszowska 2, 01-209 Warszawa, Polska. Z uwagi na prawa własności intelegtualnej, „samsonite” oznacza Samsonite IP Holdings Sarl, z zarejestrowanym biurem 13-15 Avenue de la Liberté, L-1931 Luxembourg oraz z numerem przedsiębiorstwa B147735.
    • Strona internetowa: zbiór podstron dostępnych pod adresem www.samsonite.pl.
  20. Prawo właściwe

    Wszelkie spory dotyczące ważności, interpretacji i/lub wykonania Warunków są rozwiązywane wyłącznie na podstawie przepisów prawa angielskiego, przez angielskie sądy. Niniejsza klauzula nie ma wpływu na Państwa ustawowe prawa. Użytkownik zgadza się, by w przypadku sporu dotyczącego korzystania ze Strony internetowej możliwe było użycie elektronicznych dowodów (np. maili, kopii zapasowych itd.) jako prawomocnych dowodów.

    Jeśli którykolwiek z Warunków zostanie uznany za nieważny, pozostałe warunki nie utracą swojej mocy, a część uznana za nieważną będzie nadal obowiązywać w zakresie dozwolonym na mocy przepisów prawa.

  21. Całość umowy

    Niniejsze Warunki zastępują wszelkie wcześniejsze warunki obowiązujące Użytkownika.

    W przypadku jakichkolwiek pytań, uwag lub kwestii technicznych dotyczących niniejszej Strony internetowej prosimy o kontakt na adres customer.care@samsonite.com lub pod numerem tel. +48 885-707-088 (infolinia jest czynna w dni robocze w godzinach 9.00 – 17.00) lub faksu +32 51 696 837.

    Ostatnia aktualizacja niniejszych Warunków miała miejsce 10 lipiec 2015 roku.