Chcemy, aby nasze produkty miały pozytywny wpływ na życie każdego podróżnika.
Od ponad 100 lat konsekwentnie koncentrujemy się na innowacjach, wzornictwie i pozostając liderem w branży w zakresie stosowania nowych materiałów. Jesteśmy pionierami nowych rozwiązań na dziesięciolecia, które pomogą podróżnym podróżować dalej, oferując coraz lżejsze, mocniejsze i bardziej zrównoważone produkty.
Zapewniamy, że nasze zaangażowanie w zrównoważony rozwój łączy się z ciągłym pragnieniem innowacji, aby stworzyć rodzaj przyszłości, którą chcemy widzieć.
Czyńcie innym, tak jak chcecie, aby wam czynili.
Nasz założyciel Jesse Shwayder zapisał nasz etos na marmurze wydanym pracownikom. Ponad sto lat później pozostaje to naszą naczelną zasadą.
To motto znajduje odzwierciedlenie w 5 podstawowych wartościach, które są zakorzenione w sercu naszej firmy: przedsiębiorczość, otwartość, partnerstwo, uczciwość, poczucie rodziny.
Od ponad wieku Samsonite jest synonimem dla wyjątkowego bagażu łączącego odważny design z najnowszą technologią i nowymi materiałami. Od prostego drewnianego kufra zaprojektowanego przez założyciel firmy Jesse Shwayder, do nowoczesnych kultowych walizek i toreb, z których wiele to pionierzy w branży. W dzisiejszym mobilnym świecie Samsonite tworzy inteligentne rozwiązania dla osób w ruchu. Czy to w podróży, wypoczynku lub podczas codziennych dojazdów, Samsonite zaspokaja wszystkie potrzeby dzięki szerokiej gamie stylowych toreb, akcesoriów i lekkiego, wytrzymałego bagażu.
Dzięki zakładom produkcyjnym w Belgii i na Węgrzech możemy zagwarantować produkty doskonałej jakości, zaprojektowane z zachowaniem wysokich standardów bezpieczeństwa i przesyłane przy ograniczonych odległościach transportu.
Opierając się na naszym dziedzictwie w zakresie innowacji, jakości i trwałości, obchodzimy 110 rocznicę wprowadzenia „Naszej Odpowiedzialnej Podróży”, globalnej strategii i zobowiązania do przewodzenia branży w zakresie zrównoważonego rozwoju.
Zapewniamy jakość, innowację i trwałość.
Naszych 13 600 pracowników to nasz największy kapitał.
Jak udaje nam się cały pozostać na pozycji lidera?
Priorytetowo trakujemy czynnik ludzki.