Witamy w programie Samsonite wecare
Nasze walizki Proxis i Nexis zostały stworzone, aby wytrzymać lata podróży i towarzyszyć Ci wszędzie tam, dokąd zechcesz wyruszyć. Czasami jednak podróż potrafi zaskoczyć. Możesz być spokojny – jesteśmy po to, by Cię wesprzeć. Kupując walizkę Proxis lub Nexis, korzystasz z naszej 10-letniej globalnej gwarancji producenta (szczegóły znajdują się w karcie gwarancyjnej). Ponadto w tym samym okresie możesz skorzystać z unikalnego programu Samsonite wecare.*
Twoje usługi bezpłatne w ramach programu
Usługa naprawy bez zbędnych pytań i bez zmartwień
Z programu napraw Samsonite wecare wyłączone są naturalne zużycie, uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania oraz zmiany estetyczne, takie jak zarysowania, wgniecenia, plamy, zmiany koloru lub inne niefunkcjonalne zmiany wyglądu produktu.
Dokładny przegląd
Podczas zgłoszenia walizki do naprawy lub serwisu zapewnimy jej dokładny przegląd, obejmujący czyszczenie zewnętrznej powierzchni oraz wymianę kółek, jeśli będzie to konieczne, aby Twoja walizka funkcjonowała tak płynnie jak pierwszego dnia.
Bezpłatna personalizacja z wytłoczeniem
Przy zakupie lub rejestracji otrzymasz możliwość spersonalizowania walizki poprzez skórzaną zawieszkę z wytłoczeniem, dodając charakterystyczny detal do Twojego bagażu.
Jak to działa?
Zarejestruj swoją walizkę
Zarejestruj walizkę w MY SAMSONITE, gdzie zostaniesz poproszony o przesłanie dowodu zakupu. Dzięki temu nie będziesz musiał martwić się późniejszymi formalnościami. Rejestracja nie jest obowiązkowa, aby korzystać z programu Samsonite wecare, ale znacząco upraszcza proces.
Skontaktuj się z nami jedną z poniższych metod
- Poprzez złożenie zgłoszenia serwisowego online
- By bringing your suitcase to a reseller who will be happy to help with your request
- By contacting us via wecare@samsonite.com
Naprawa lub wymiana
Twoje zgłoszenie zostanie potraktowane priorytetowo. W możliwie najkrótszym czasie nasz zespół serwisowy skontaktuje się z Tobą, aby poinformować o kolejnych krokach prowadzących do przywrócenia pełnej funkcjonalności Twojej walizki.
- W przypadku drobnych i łatwych do usunięcia uszkodzeń zestaw naprawczy zostanie do Ciebie wysłany. Produkty Samsonite są projektowane z myślą o łatwej naprawie, więc bez trudu poradzisz sobie z ich naprawą. Dostępne są filmy instruktażowe, które przeprowadzą Cię przez cały proces.
- We wszystkich pozostałych przypadkach Samsonite według własnej decyzji naprawi walizkę lub wymieni ją, jeśli uszkodzenie lub wada okażą się nienaprawialne.
- W większości krajów europejskich obowiązuje bezpłatna wysyłka. Jeśli wystąpią koszty wysyłki, zostaniesz o tym poinformowany przed ich naliczeniem.
* Elementy elektryczne i elektroniczne, przewody, adaptery i baterie objęte są wyłącznie ustawową lub prawną gwarancją, której zakres może różnić się w zależności od kraju.
** W przypadku uszkodzenia przez podmiot trzeci (w szczególności linie lotnicze) zalecamy niezwłoczne zgłoszenie szkody i złożenie reklamacji u przewoźnika, aby uzyskać odszkodowanie z jego ubezpieczenia