worry-free service
w przypadku konieczności naprawy produktu (bez zbędnych pytań)- obejmuje także uszkodzenia transportowe (na przykład spowodowane przez linię lotniczą) - nie obejmuje to drobnych uszkodzeń o charakterze kosmetycznym, ani szkód spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem - co wyjaśniono poniżej (*).

thorough check-up
zapewnimy Twojemu produktowi gruntowny przegląd w naszym serwisie. W razie potrzeby wyczyścimy go i wymienimy kółka, aby mieć pewność, że walizka Proxis zawsze będzie tak funkcjonalna jak w dniu zakupu.

replace & recycle
jeśli Twoja walizka nie będzie nadawała się do naprawy (*), wymienimy ją i poddamy recyklingowi. W ten sposób zadbamy o to, aby pozostawiony przez nią ślad węglowy został zredukowany do minimum. Nieliczne komponenty, które na daną chwilę nie będą kwalifikować się do recyklingu czy ponownego użycia - zostaną zutylizowane, a my nadal będziemy szukać zrównoważonych rozwiązań wycofania z eksploatacji również i tych części.

RECYCLE & GET REWARDED
zorganizujemy odbiór Twojego produktu na nasz koszt i aby podziękować za lojalność - przyślemy Ci (jeśli produkt został zarejestrowany) kupon rabatowy - 10% do wykorzystania przy następnym zakupie. Kupon jest ważny do 12 miesięcy we wszystkich sklepach stacjonarnych i internetowych, zarówno naszych, jak i naszych autoryzowanych dystrybutorów.

DODATKOWE 10 LAT OBSŁUGI RECYKLINGOWEJ
ta usługa recyklingowa jest ważna przez dodatkowe 10 lat - poza obowiązującym 10-letnim okresem gwarancyjnym, więc od 5-tego do 20 roku po zakupie produktu będziesz z tej usługi mógł skorzystać.

(*) Nasz plan serwisowy nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem, wypadkami, niewłaściwym obchodzeniem się z produktem, czy z normalnym zużyciem, uszkodzeniami kosmetycznymi - takimi jak zadrapania, wgniecenia, plamy, zmiany koloru czy inne zmiany wyglądu produktu.
Części i połączenia elektryczne i elektroniczne, kable, adaptery i akumulatory są objęte jedynie prawną, lub ustawową gwarancją, która może różnić się w zależności od kraju.