Gwarancja & serwis

CO OBEJMUJE GWARANCJA SAMSONITE?

Gwarancja Samsonite obejmuje wady materiałowe i produkcyjne przez okres podany w gwarancji. Nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych normalnym zużyciem, niewłaściwym użytkowaniem (takim jak transport nietypowych przedmiotów), zaniedbaniem, wypadkami, ścieraniem, narażeniem na działanie ekstremalnych temperatur, rozpuszczalników, kwasów, wody lub przez linie lotnicze (np. uszkodzenia transportowe).
Jeśli wystąpi problem z produktem Samsonite, a przyczyną problemu jest wada materiałowa lub produkcyjna, naprawimy lub wymienimy produkt. Każda taka naprawa lub wymiana odbywa się na nasz koszt, w tym wszelkie koszty wymagane do zwrotu produktu do Ciebie. Ponosisz jednak odpowiedzialność za wszelkie koszty związane z dostarczeniem produktu do centrum serwisowego Samsonite. Jeśli chcesz przeczytać nasze pełne warunki gwarancji, kliknij tutaj.

JAKICH DOKUMENTÓW BĘDĘ POTRZEBOWAŁ ABY SKORZYSTAĆ Z SERWISU GWARANCYJNEGO?

Aby skorzystać z serwisu gwarancyjnego, będziesz potrzebować kopii oryginalnego dowodu zakupu ,lub kopii potwierdzenia zamówienia online.

CZY MOGĘ NAPRAWIĆ MÓJ PRODUKT, JEŚLI WADA NIE JEST OBJĘTA GWARANCJĄ?

Tak, z przyjemnością przyjrzymy się Twojemu produktowi Samsonite. Nasze autoryzowane centrum napraw sprawdzi Twoją walizkę i poinformuje Cię z wyprzedzeniem o ew. kosztach naprawy. Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat naszego centrum napraw, kliknij tutaj.

KUPIŁEM WALIZKĘ W INNYM KRAJU / NA INNYM KONTYNENCIE. CZY MOJA GWARANCJA OBOWIĄZUJE WSZĘDZIE?

Tak, gwarancja obowiązuje wszędzie! Samsonite oferuje globalną gwarancję, co oznacza, że jest ona ważna wszędzie i możesz zlecić naprawę produktu w dowolnym centrum serwisowym Samsonite na świecie. Prosimy o zachowanie dowodu zakupu i / lub kopii potwierdzenia zamówienia.

GDZIE MOGĘ NAPRAWIĆ MOJĄ WALIZKĘ SAMSONITE?

Twój produkt Samsonite można naprawić w autoryzowanym centrum napraw Samsonite. Aby skorzystać z serwisu gwarancyjnego, upewnij się, że masz kopię oryginalnego dowodu zakupu lub potwierdzenia zamówienia i przynieś ją ze sobą. Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat naszego centrum napraw, kliknij tutaj.

CO MAM ZROBIĆ, JEŚLI MÓJ WALIZKA ZOSTAŁA USZKODZONA PODCZAS LOTU?

Jeśli po locie okaże się, że Twój bagaż został uszkodzony, zalecamy zgłoszenie szkody u przewoźnika, po przylocie. Zwykle można to zrobić przy stanowisku obsługi w strefie odbioru bagażu. Firma, z którą podróżujesz, może być odpowiedzialna za szkody i może zapewnić Ci naprawę, wymianę lub zwrot kosztów. Wszelkie takie uszkodzenia nie są objęte gwarancją Samsonite, ale w razie potrzeby możemy dostarczyć niezbędne dokumenty lub dokonać naprawy. Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat naszego centrum napraw, kliknij tutaj.

CO MAM ZROBIĆ, JEŚLI MÓJ WALIZKA ZOSTAŁA USZKODZONA PRZEZ INNEGO NIŻ LINIA LOTNICZA PRZEWOŹNIKA (FIRMA AUTOBUSOWA, POCIĄG…)?

W ten sam sposób, w jaki możesz zgłosić szkodę w linii lotniczej po przylocie, możesz również złożyć reklamację u innych przewoźników, aby otrzymać odpowiednie odszkodowanie za uszkodzony przedmiot. Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat naszego centrum napraw, kliknij tutaj.

Jak mogę zarejestrować swój produkt?

Wszystkie swoje zakupy Samsonite możesz zarejestrować na naszej platformie mysamsonite.
Wszystkie produkty pojawią się wtedy w przeglądzie produktów na Twoim koncie, w którym możesz znaleźć więcej informacji na temat danego produktu, takich jak instrukcje dotyczące zamków, sprawdzić gwarancję oraz zamówić usługi takie jak np. personalizacja.
Istnieje również możliwość pobrania dowodu zakupu w razie, gdyby był potrzebny.
Rejestrację możesz zacząć tutaj: MY SAMSONITE
Nie możesz znaleźć odpowiedzi na wszystkie swoje pytania?
Kontakt